• Váš nákupný košík je prázdny!

    Ako u nás nakúpiť?

    1
    Vyberte si z našej širokej ponuky krásnych šperkov

    2
    Prezrite si ich detail, zvoľte veľkosť poprípade gravírovanie na mieru

    3
    Vložte produkt "do košíka" aby Ste mali krásny šperk čoskoro doma

FAQ

Otázky k nákupu na EGNE JEWELLERY

Ako si objednať a zaplatiť šperk cez mobilné zariadenie alebo tablet?

Nákup na internetovom obchode Egne.sk je skutočne jednoduchý. Prehliadajte si krásne šperky z pohodlia domova. Pre orientáciu na stránke využívajte menu do ktorého sa dostanete stlačením piktogramu v ľavom hornom rohu stránky. Kliknutím na vybranú kategóriu v menu sa dostanete na podstránku s produktami. Pre detail produktu kliknite na obrázok šperku, ktorý sa vám zapáčil.

Nákup je už ozaj jednoduchý, stačí kliknúť na zelené tlačidlo „Do košíka“, ktoré sa nachádza pod obrázkom a názvom produktu. Vpravo sa vám zobrazí nákupný košík, v ktorom už bude váš šperk. V ďalšom kroku potom môžete pokračovať v nákupe alebo prejsť do pokladne.

V pokladni vás čakajú 4 jednoduché kroky:

  1. Účet: Nakupovať môžete ako registrovaný zákazník alebo ako hosť. Ak sa zaregistrujete a zadáte svoje osobné údaje, tie budete mať pri každej objednávke predvyplnené. Ak chcete nakupovať ako hosť zadáte svoje dodacie údaje kliknutím na zelené tlačidlo „Zadať dodacie údaje“. Poprípade sa prihlásite jednoducho a bezpečne cez sociálne siete. Vaše údaje sú u nás v bezpečí a podliehajú ochrane osobných údajov.
  2. Dodacie údaje: V tejto sekcii vyplníte svoje fakturačné a dodacie údaje. Zároveň jedným klikom potvrdíte, že nie ste robot. V objednávke pokračujete kliknutím na zelené tlačidlo „Pokračovať na dopravu a platbu“.
  3. Doprava a platba: V tomto kroku si vyberáte spôsob dodania a spôsob platby. Čo sa týka dopravy máte na výber doručenie kuriérom DPD alebo kuriérom UPS. K dispozícii je aj možnosť osobného odberu v predajni od 08:00 do 18:00. U nás môžete platiť niekoľkými spôsobmi, záleží na vás, ktorý je ten najlepší a najpohodlnejší. Vybrať si môžete z nasledujúcich možností: dobierka platba prevodom na účet (šperk zasielame po prijatí platby) platba kartou on-line PayPal V objednávke pokračujete zaškrtnutím súhlasu so všeobecnými obchodnými podmienkami a kliknutím na zelené tlačidlo „Pokračovať na zhrnutie“.
  4. Zhrnutie: V sekcii zhrnutie nájdete sumár vašej objednávky, kde bude uvedený produkt, prípadne produkty, ktoré si objednávate, vaše fakturačné, respektíve dodacie údaje, celková suma nákupu (medzisúčet, doprava a DPH). Nákup dokončíte kliknutím na zelené tlačidlo „Záväzná objednávka s povinnosťou platby“. Pokiaľ máte akékoľvek otázky, neváhajte nás kontaktovať telefonicky +421 948 750 585 alebo info@egne.sk.

Ako si objednať a zaplatiť šperk cez počítač?

Nákup na internetovom obchode Egne.sk je skutočne jednoduchý. Prehliadajte si krásne šperky z pohodlia domova či v práci kedy len chcete. Pre orientáciu na stránke využívajte menu, ktoré sa nachádza v hornej časti stránky pod logom internetového obchodu Egne.sk. Kliknutím na vybranú kategóriu v menu vám vyskočí podmenu v ktorom si vyberiete kategóriu presne podľa vašich preferencií. Po kliknutí sa dostanete na podstránku s produktami. Prehliadanie je skutočne jednoduché. Pre detail produktu s popisom a fotografiamu kliknite na obrázok alebo názov šperku, ktorý sa vám zapáčil.

Nachádzate sa na podstránke detail produktu, kde sa nachádzajú všetky informácie o vybranom tovare. Ak ste sa rozhodli si tovar zakúpiť, jednoducho ho presuňte do nákupného košíka. Stačí kliknúť na zelené tlačidlo „Do košíka“ vpravo pod obrázkom a informáciami o produkte. Vpravo sa vám zobrazí nákupný košík, v ktorom už bude váš šperk. V ďalšom kroku potom môžete pokračovať v nákupe alebo prejsť do pokladne.

V pokladni vás čakajú 4 kroky:

  1. Účet: Nakupovať môžete ako registrovaný zákazník alebo ako hosť. Ak sa zaregistrujete a zadáte svoje osobné údaje, tie budete mať pri každej objednávke predvyplnené. Ak chcete nakupovať ako hosť zadáte svoje dodacie údaje kliknutím na zelené tlačidlo „Zadať dodacie údaje“.
  2. Dodacie údaje: V tejto sekcii vyplníte svoje fakturačné a dodacie údaje. Zároveň jedným klikom potvrdíte, že nie ste robot. V objednávke pokračujete kliknutím na zelené tlačidlo „Pokračovať na dopravu a platbu“.
  3. Doprava a platba: V tomto kroku si vyberáte spôsob dodania a spôsob platby. Čo sa týka dopravy máte na výber doručenie kuriérom DPD alebo kuriérom UPS. K dispozícii je aj možnosť osobného odberu v predajni od 08:00 do 18:00. U nás môžete platiť niekoľkými spôsobmi, záleží na vás, ktorý je ten najlepší a najpohodlnejší. Vybrať si môžete z nasledujúcich možností: dobierka platba prevodom na účet (šperk zasielame po prijatí platby) platba kartou PayPal V objednávke pokračujete zaškrtnutím súhlasu so všeobecnými obchodnými podmienkami a kliknutím na zelené tlačidlo „Pokračovať na zhrnutie“.
  4. Zhrnutie: V sekcii zhrnutie nájdete sumár vašej objednávky, kde bude uvedený produkt, prípadne produkty, ktoré si objednávate, vaše fakturačné, respektíve dodacie údaje, celková suma nákupu (medzisúčet, doprava a DPH). Nákup dokončíte kliknutím na zelené tlačidlo „Záväzná objednávka s povinnosťou platby“. Pokiaľ máte akékoľvek otázky, neváhajte nás kontaktovať.

Koľko ma stojí poštovné?

Pri nákupe nad 50€ je poštovné zadarmo. Poštovné kuriérom stojí 6,00€.

Aké prepravné spoločnosti používate?

Váš šperk od EGNE.sk vám bude doručený kuriérom DPD alebo kuriérom UPS.

Odkiaľ balíčky odosielate?

Šperky odosielame z nášho centrálneho skladu v Budapešti alebo z nášho distribučného centra v Košiciach.

Kedy šperk dorazí ku mne?

Tovar, ktorý je skladom, odosielame ihneď po prijatí objednávky (platí pre objednávky do 16:00 ) respektíve do 24 hodín. Doba dodania produktu, ktorý nemáme skladom je 14 až 21 dní. Šperk po dodaní z výroby expedujeme ihneď po dodaní do našich skladov. Informácia o približnom dátume dodania je dostupná na podstránke produktu. O stave vašej objednávky vás budeme informovať mailom. V prípade Gravírovania na mieru vám produkt, ktorý je skaldom odošleme do 24 hodín. Pre viac informácii nás kontaktujte telefonicky +421 948 750 585 alebo mailom info@egne.sk

Ako mi príde domov šperk zabalený?

Všetky naše produkty balíme tak, aby boli po celú dobu prepravy v bezpečí. Všetky zlaté šperky odosielame darčekovo zabalené v bezpečnej kartónovej krabici. Šperky sú poistené a teda vám ich bezpečne a bezproblémové doručenie pri nákupe cez Egne.sk GARANTUJEME. Viac o tom ako šperky balíme sa dočítate v našom blogu.

Dostanem šperk darčekovo zabalený?

Áno, každý šperk vám príde darčekovo zabalený tak, aby ste ho mohli bez ďalších starostí darovať. Súčasťou balenia je aj karta s venovaním, ktorú vypíšeme a pribalíme za vás podľa textu, ktorý vyplníte pri nákupe. Faktúra je pribalená v balíku tak, aby ste ju ľahko vybrali a šperk mohli darovať. Súčastou balenia je aj certifikát pravosti šperku od Egne.sk

Čo je okrem šperku, súčasťou darčekovej krabičky?

Súčasťou darčekového balenia je samotný šperk, certifikát pravosti, a venovanie. Viac o tom, ako šperky balíte sa dočítate v článku na našom blogu.

Ako sa dozviem, v akej fáze sa nachádza moja objednávka?

O fáze, v ktorej sa vaša objednávka nachádza vás informujeme emailom, ktorý ste vyplnil pri objednávke, a zároveň si jej stav môžete pozrieť prostredníctvom používateľského účtu po registrácii na našom webe. Pokiaľ na nás máte akékoľvek otázky, môžete nás kontaktovať telefonicky, e-mailom alebo prostredníctvom správy na Facebooku.

Páči sa mi daný šperk, ale chcel by som ho v inom prevedení. Je to možné?

Máme vlastnú zlatnícku dielňu. Naši zlatníci vám radi upravia šperk podľa vašich očakávaní. Pre informáciu nás neváhajte kontaktovať telefonicky, pomocou e-mailu alebo správou na Facebooku. Doba dodania produktov vyrobených na mieru je 14-21 dní. Na všetky produkty vyrobené na mieru kúpené v Egne.sk poskytujeme exkluzívnu záruku a popredajné služby. Personalizujte si svoj šperk vyrobený na mieru gravírovaním. Viac o možnosti gravírovania sa dočítate na našom blogu. Pre produkty vyrobené alebo upravené na mieru sa nevzťahuje možnosť vrátenia tovaru do 30 dní od doručenia.

Čo ak mám špeciálne požiadavky na výrobu, zabalenie alebo doručenie šperku?

Napíšte nám svoje požiadavky do poznámky, alebo nás kontaktujte telefonicky, pomocou e-mailu alebo na Facebooku. Vo všetkom vám radi vyjdeme v ústrety.

Nesiem za šperk zodpovednosť pred jeho doručením?

Nie, každá z našich objednávok je poistená. To znamená, že pokiaľ je váš tovar odoslaný a je na ceste, nenesiete žiadnu zodpovednosť za prípadné riziká.

Ako môžem objednávku zrušiť?

Kontaktujte nás telefonicky, pomocou e-mailu alebo Facebooku, objednávku vám v systéme zrušíme a vy už nemusíte nič riešiť.

Chcem ešte niečo doobjednať. Ako na to?

Pokiaľ už máte objednaný nejaký šperk a zistíte, že sa vám k nemu hodí ešte nejaký iný a chceli by ste ho k nemu pridať, je najlepšie vytvoriť ešte jednu novú objednávku. Do poznámky nám stačí napísať, že ide o dodatočnú objednávku, a my sa postaráme o tom, aby vám všetky šperky dorazili v jednej zásielke. Šperky, ktoré máme skladom odosielame čo najskôr po prijatí objednávky, najneskôr do 24 hodín.

Čo ak sa šperk nebude páčiť, alebo nebude sedieť veľkosť – môžem ho vrátiť?

Áno, môžete. U nás nie je problém vymeniť akýkoľvek šperk za iný, stačí nás kontaktovať telefonicky, pomocou e-mailu alebo Facebooku. Áno, produkty, ktoré sú skladom a odosielame ich ihneď nám môžete do 30 dní vrátiť a vybrať si niečo iné z našej ponuky. Radi by sme vás však upozornili na to, že táto záruka sa nevzťahuje na šperky, ktoré nemáme skladom a naši zlatníci ich vyrábajú na mieru. V prípade akýchkoľvek otázok ohľadom výmeny alebo vrátenia produktu nás neváhajte kontaktovať telefonicky alebo mailom.

Aká je na šperk záruka?

Na všetky produkty kúpené na Egne.sk je poskytnutá dvojročná záruka. Na vybrané produkty poskytujeme až 5 ročnú záruku. Viac o zárukách sa dočítate v Obchodných podmienkach (link) V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať.

 

Otázky k ponákupnému servisu

Kúpili sme prsteň, ale jeho veľkosť nám nesedí. Dá sa veľkosť prsteňa upraviť?

Je v našom záujme, aby ste si naše šperky užívali naplno, a tak máte v rámci záruky možnosť nechať si veľkosť prsteňa zadarmo upraviť. Záleží však na type prsteňa a tiež na tom, o koľko veľkostí, respektíve milimetrov bude prsteň upravovaný. Prstene s jedným kameňom sa spravidla upravujú úplne bez problémov. Prstene, ktoré majú v sebe viac kameňov, je ťažšie modifikovať, keďže hrozí deformácia prsteňa či vypadnutie kameňov. Z týchto dôvodov odporúčame prsty zmerať čo najpresnejšie, nech môžeme predísť možným komplikáciám. Rovnaké riziko hrozí, ak zväčšujeme/zmenšujeme prsteň o niekoľko veľkostí. Úpravy o viac než 3 veľkosti (napr. zväčšenie prsteňa z veľkosti 49 na veľkosť 53) bývajú problematické pri všetkých modeloch. Zároveň je jednoduchšie upraviť malý prsteň na väčší, než zmenšovať ten príliš veľký. Každú žiadosť o úpravu veľkosti preto posudzujeme individuálne. Ak budete mať o úpravu veľkosti záujem neváhajte nás kontaktovať.

Ako mám postupovať, ak chcem upraviť veľkosť prsteňa?

Pokiaľ potrebujete upraviť veľkosť prsteňa, najprv nás, prosím, kontaktujte. Ak bude úprava veľkosti možná, dohodneme sa s vami na ďalších krokoch (viac podrobností o podmienkach pre úpravy veľkosti produktov nájdete v Obchodných podmienkach). Chceme vás poprosiť, aby ste nám šperk neposielajte bez toho, aby ste nás o tom dopredu neinformovali. O zásielke musíme vedieť vopred, aby sme mali istotu, že je váš balíček v poriadku prevezmeme a šperk sa dostane do tých správnych rúk.

Ako mám postupovať, ak chcem šperk vrátiť?

Môže sa stať, že sa šperk kúpený ako darček nebude páčiť. V tomto prípade máte možnosť ho do 30 dní vrátiť, a to bez udania dôvodu. Pokiaľ sa rozhodnete šperk vrátiť, kontaktujte nás, prosím, a dohodneme sa s vami na ďalšom postupe (viac podrobností o podmienkach pre vrátenie produktov nájdete v Obchodných podmienkach). Chceme vás poprosiť, aby ste nám šperk neposielali bez toho, aby ste nás o tom dopredu neinformovali. O zásielke musíme vedieť vopred, aby sme mali istotu, že je váš balíček v poriadku prevezmeme a šperk sa dostane do tých správnych rúk.

Ako mám postupovať, ak chcem šperk opraviť?

Každý šperk, predtým než ho odošleme, starostlivo kontrolujeme a za všetky naše produkty ručíme. Ak by sa stalo, že na svojom šperku odhalíte výrobnú chybu, na naše náklady ju opravíme alebo vám dodáme nový šperk v rámci garancie. Ak sa šperk poškodí počas nosenia urobíme všetko pre to, aby sme ho vrátili do pôvodného stavu. Nech sa jedná o akýkoľvek nedostatok, najprv nás, prosím, kontaktujte. Na základe vašej konkrétnej požiadavky sa s vami dohodneme na ďalšom postupe (viac podrobností o podmienkach pre opravy produktov nájdete v Obchodných podmienkach). Chceme vás poprosiť, aby ste nám šperk v žiadnom prípade neposielajte bez toho, aby ste nás o tom dopredu neinformovali. O zásielke musíme vedieť vopred, aby sme mali istotu, že je váš balíček v poriadku prevezmeme a šperk sa dostane do tých správnych rúk.

Ako mám postupovať, ak si chcem dať šperk vyčistiť?

Je bežnou praxou, že sa šperk v priebehu nosenia zašpiní, alebo sa na ňom urobia jemné škrabance, ktoré je možné v našej dielni vyleštiť. Základnú starostlivosť mu ľahko môžete poskytnúť aj doma. Prečítajte si článok s tipmi ako sa o šperk starať aby vám vydržal krásný celý život. V rámci našej záruky váš šperk kúpený v Egne.sk profesionálne vyčistíme, preleštíme a postaráme sa o to, aby bol zas ako nový. Pokiaľ chcete túto službu využiť, najprv nás, prosím, kontaktujte. Dohodneme sa s vami na ďalšom postupe(viac podrobností o podmienkach pre vrátenie produktov nájdete v Obchodných podmienkach). Chceme vás poprosiť, aby ste nám šperk v žiadnom prípade neposielajte bez toho, aby ste nás o tom dopredu neinformovali. O zásielke musíme vedieť vopred, aby sme mali istotu, že je váš balíček v poriadku prevezmeme a šperk sa dostane do tých správnych rúk.

Ako mám zabaliť šperk, ktorý vám chcem poslať?

Pokiaľ nám z akéhokoľvek dôvodu potrebujete poslať svoj šperk, vložte ho, prosím, do pôvodnej krabičky, aby sa predišlo jeho možnému poškodeniu. Krabičku bezpečne zabalte tak, aby šperk v nej bol po celú cestu v bezpečí. Zabalený šperk nám pošlite na adresu : ADRESA Za balík zodpovedáme až po jeho doručení. O spôsobe doručenia rozhoduje odosielateľ. Produkty nám, prosím neposielajte doporučene.

Akým typom zásielky mám šperk poslať?

Chceme vás upozorniť, že do chvíle, než k nám šperk dorazí, zaň neručíme. Odporúčame vám zásielku poistiť. Je vhodné zvoliť cenný list poistený na čiastku, ktorá zodpovedá hodnote šperku. Chceme vás poprosiť, aby ste nám šperk v žiadnom prípade neposielajte bez toho, aby ste nás o tom dopredu neinformovali. O zásielke musíme vedieť vopred, aby sme mali istotu, že je váš balíček v poriadku prevezmeme a šperk sa dostane do tých správnych rúk.

 

Otázky k výberu šperkov

Ako určiť správnu veľkosť prsteňa?

Pokiaľ neviete určiť veľkosť prsteňa, zašleme vám špeciálny merací pásik zdarma, ktorý je zároveň súčasťou každej objednávky. Viac o tom ako určiť správnu veľkosť prsteňa sa dočítate na tomto odkaze.

Ako vyzerá prsteň na ruke?

Vizualizácia prsteňa na ruke sa nachádza pod hlavným obrázkom produktu. Pokiaľ pri produkte nenájdete fotografie prsteňa na ruke, kontaktujte nás telefonicky, pomocou e-mailu alebo Facebooku, radi vám poskytneme viac fotografií.

Mám alergiu na kovy. Z akých šperkov môžem u vás vyberať?

Väčšina ľudí nemá alergiu priamo na zlato alebo striebro, ale na iné kovy, ktoré sa používajú ako prímesi (napr. meď, zinok, nikel, palládium, a iné). Naše šperky zo striebra a bieleho zlata sú potiahnuté vrstvou ródia, vďaka ktorému sú šperky z týchto kovov vhodné aj pre alergikov. Celkom hypoalergénnym kovom je platina, ktorá je pre alergikov ideálnou voľbou. Pokiaľ viete, aký konkrétny kov vám spôsobuje alergické reakcie, dajte nám vedieť. Pokúsime sa nájsť pre vás vhodný variant a zvoliť takú zliatinu, ktorá neobsahuje nevyhovujúce prímesi.

Kupujem prívesok. Je retiazka súčasťou šperku?

Vo väčšine prípadov nie. Ak áno, je to spomenuté v popise produktu. S výberom tej správnej retiazky vám radi pomôžeme. Neváhajte nás kontaktovať.

Prečo majú podobné šperky rozdielne ceny?

Cena šperku je ovplyvnená viacerími faktormi. Medzi hlavné patrí materiál z akého je šperk vyrobený. V prípade použitia diamantov a ďalších drahokamov je všetko ešte zložitejšie. Na ich hodnotu má vplyv veľké množstvo parametrov, od karátovej váhy, cez farbu, čistotu kameňa až po jeho brus. Z tohto dôvodu pri všetkých šperkoch uvádzame detailné informácie o veľkosti, použitom materiáli alebo pôvode, aby bolo možné ich medzi sebou ľahko porovnať. Do celkovej ceny šperku sa tiež premieta spôsob výroby. Na prvý pohľad rovnaké šperky, môžu mať pri sebe uvedenú úplne odlišnú cenu. V prípade akýchkoľvek nejasností nás neváhajte kontaktovať, radi vám všetko vysvetlíme. Sme registrovaný na puncovom úrade Slovenskej Republiky a naše šperky prešli kontrolou, ktorú označuje príslušný punc.

Sú vaše šperky zo striebra rhodiované?

Áno, používame rhodhiovanie ako povrchovú úpravu. Vďaka tomu je strieborný šperk chránený pred oxidáciou a sčernaním.